Pozitív vevői visszajelzések - hogyan szerezheted be őket?

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

december 06, 2021
Pozitív vevői visszajelzések - hogyan szerezheted be őket?

Pozitív visszajelzés a Google-on

Manapság nincs olyan cég vagy termék, amelyet ne lehetne véleményezni. Emellett az online értékelések alapvető fontosságúvá váltak az eladó-ügyfél kapcsolatok kiépítésében. A pozitív Google értékelések megszerzése egyben a legrövidebb út az új ügyfelek bevonzásához. Ezek a vélemények képesek azt az érzést kelteni a vásrlókban, hogy a lehető legjobb döntést hozták. Hogyan szerezhetsz pozitív értékeléseket a vállalkozásodnak? Íme néhány példa arra, hogyan adhatsz lehetőséget ügyfeleidnek arra, hogy kifejezzék véleményüket.

Kérd meg az ügyfeleidet, hogy hagyjanak visszajelzést

Érdemes szem előtt tartani, hogy az ügyfél egy elfoglalt szeméy, aki a mindennapi teendőivel van elfoglalva. Egy elégedett vásárló nem azonnal a küldemény átvétele vagy egy szolgáltatás igénybevétele után jut el odáig, hogy pozitív értékelést adjon. Az egyik legjobb módja az értékelések megszerzésének, ha egyszerűen megkéred rá a ügyfeleidet. A megrendelési folyamat befejeztével, miután megbizonyosodtál arról, hogy a vásárló megkapta rendelését, küldhetsz egy e-mailt, amelyben udvariasan megkéred, hogy hagyjon véleményt, és ossza meg a termékkel, az ügyfélszolgálattal és a szállítási idővel kapcsolatos benyomásait. Ne feledd azonban, hogy az üzenet nem lehet túl tolakodó. Íme néhány példa.

Kedves XY ,

köszönjük, hogy *üzlet neve*-ben vásároltál!

Szeretnénk megtudni, a rendelési folyamat milyen benyomást keltett benned.

A véleményed megkönnyíti a döntést többi vásárló számára.

Ezért arra szeretnénk kérni, küldj egy őszinte visszajelzést.

Erre a linkre kattintva tudsz minket értékelni:

*link a visszajelzéshez*.

Üdvözlettel,

*A neved*.

*a webáruház neve*.

Szia XY,

köszönjük, hogy igénybe vetted szolgáltatásainkat!

A visszajelzésed és mellé esetleg egy kedves szó nagyon fontos lenne számunkra.

Oszd meg a véleményedet a profilunkon, és segíts, hogy kibontakozhassuk szárnyainkat!

*link a visszajelzéshez*.

Üdvözlettel,

*A neved*.

*a webáruház neve*.

Jó napot, XY asszony/úr,

a márkánk fejlesztésével kapcsolatban lenne egy nagy kérésem! Osszon meg az alábbi linkre kattintva egy rövid véleményt az együttműködésünkről:

*link a visszajelzéshez*.

Kérjük, szánjon 3 percet egy olyan értékelés megírására, amely mások számára is hasznos lehet, és segíthet cégünk megfelelő kiválasztásában.

Előre is nagyon köszönöm a segítségét!

Üdvözlettel,

*A neved*.

*a márkanév*.

Az ilyen kérelmek elküldésekor ne felejts el egy megfelelő aláírást is az üzenet alá illeszteni. Elég például egy lábléc a neveddel és a cég nevével. Kerüld azonban a névtelen vagy kollektív aláírásokat, mint például a "Csapat + cégnév". Ez egy személytelen megközelítés, és ugye nyílt titok, hogy a mai ügyfelek szinte allergiásak az általános megközelítésekre.

A Google pozitív értékelései óriási hatalommal bírnak. A fenti, kész visszajelzésekre adott válaszok minden bizonnyal megkönnyítik a begyűjtésüket. Ha azonban egy ügyfél nem adott túl kedvező értékelést, tekintsd ezt egy kihasználandó lehetőségnek.

Példa: egy ügyfelünk visszajelzési kérelme - born2be.pl webáruház

Kérj visszajelzést egy üres lapra

Ismered azt az érzést, amikor egy gyönyörűen becsomagolt csomagot bonthatsz ki? A részletekre való odafigyelés gondosságról és elkötelezettségről tanúskodik. Az online boltok is nagyon gyakran használják ezt a fajta eljárást, mert pozitív hatással van a "vásárlási véleményekre". - a megrendelés a vásárló szemében minőségi javulást eredményez. Érdemes egy lépéssel tovább menni, és megkérni az ügyfelet, hogy egyből hagyjon egy értékelést. Hogyan? A csomagot egészítsd ki egy esztétikus, üres lappal. A kellemes körülményeknek köszönhetően a visszajelzés is nagyobb eséllyel lesz kedvező. Hogyan tudsz az ügyfeleid elkötelezettségéről gondoskodni? Van néhány javaslatunk a számodra, amelyek biztosan pozitív visszajelzést eredményeznek.

Jó reggelt!

Úgy tűnik, megkaptad a rendelésed! Reméljük, hogy sok örömet és mosolyt szerez neked. Oszd meg benyomásaidat másokkal. Szkenneld be az alábbi QR-kódot, és írj néhány kedves szót!

*QR-kód*.

*az aláírásod*.

Hurrá!

Megkaptad a rendelésed! Köszönjük a bizalmadat, és hogy nálunk vásároltál. Nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Oszd meg az online boltunk weboldalán, ezzel segítesz másoknak. Az utolsó e-mailben találsz egy linket a visszajelzéshez.

*az aláírásod*.

Helló!

Örülünk, hogy megérkezett a megrendelésed. Még egy utolsó dolog van hátra - oszd meg a véleményed, és megajándékozunk -10% kedvezménnyel a következő vásárlásodra. A részleteket külön e-mailben küldjük el neked.

*az aláírásod*.

A vásárlóknak küldött kéréseid vezethetnek a Google Cégem profilhoz, a Facebook oldaladhoz vagy akár az online üzletedhez. A választás a tiéd!

Könnyítsd meg a véleménynyilványítást az online áruházadban

A vásárlókat ösztönözni kell, hogy véleményt nyilvánítsanak egy weboldalon vagy online boltban. Ez nem fog menni az értékelések adására szolgáló widgeteket és alkalmazások kiemelése nélkül. Minden értékelésért meg kell küzdeni! E célból érdemes egy apró trükköt alkalmazni. Helyezd el a terméklapon (lehetőleg jól látható helyen) a véleményezés lehetőségére vonatkozó információkat. A potenciális vásárlók számára ez a termékkel kapcsolatos ismeretek kincsesbányája lesz. És hogyan lehet ilyen pozitív Google értékeléseket gyűjteni? A megrendelési folyamat végén például megkérheted a vásárlót, hogy írjon egy rövid értékelést, és ossza meg a vásárlás során szerzett benyomásait.

Példa: egy visszajelzéseket megkönnyítő widget, ügyfelünk, selsey.pl webáruházában.

Ajánlj kedvezményt a következő megrendelésre

Semmi sem motiválja jobban az embereket arra, hogy pozitív visszajelzést hagyjanak a Google Térképen, az online boltban vagy a közösségi médiában, mint a jutalmak és a nyereség. A vásárlóid bizony erre vágynak a legjobban! Ha már megismerted az igényeiket, akkor most nyugodtan összpontosíthatsz a pozitív visszajelzések beszerzésére. Mit szólnál ahhoz, ha a hűséges és aktív vásárlókat akár egy néhány százalékos, apró kedvezménnyel jutalmaznád? Garantáljuk, hogy a Google Térkép értékelésekért megéri! Először győződj meg róla, hogy a vásárló átvette a megrendelést, majd cselekedj! Küldj egy bátorító üzenetet, és várd meg, hogy a Google profilon megjelenő pozitív visszajelzések egyre erősebbé váljanak!

Példa: kedvezmény a Google profilon történő értékelés közzétételéért ügyfelünk, darymex.pl online üzletében

Hűségrendszer bevezetése

A hűségrendszer nagyszerű ötlet, amely nagyban hozzájárulhat a pozitív vélemények begyűjtéséhez. Ha jól ki van dolgozva és a megvalósítás is remekül működik, akkor nemcsak a vásárlók kedvező értékeléseit eredményezheti, hanem növelheti az értékesítést és a márkaismertséget is. Ez segít abban is, hogy rendszeres és visszatérő vásárlókból álló ügyfél-csoportot hozz létre. Az olyan hűségprogramok, mint például a Booking.com-nál található, minden egyes foglalást figyelembe vesznek. Kicsit módosíthatsz rajta, és pontokat kínálhatsz például az egyes értékelésekért is! A fogyasztók számára a valódi nyereség a későbbi vásárlásoknál kedvezményt jelenthet. Ügyelj azonban arra, hogy vásárlóid csak olyan termékekről adjanak Google értékelést, amelyeket ténylegesen megrendeltek.

 

Hűségprogram az értékelésekért - miastowlosow.pl

Hogy érdemes reagálni a Google pozitív visszajelzéseire?

Kétségkívül érdemes már az elején feltenni magunknak a kérdést: miért érdemes reagálni a pozitív visszajelzésekre? Mivel ügyfeleid kedvező üzenettel jeleztek vissza, ne hagyd őket válasz nélkül. Ha így teszel, az jót tesz neked és a márkádnak is. A potenciális ügyfelek szemében olyan vállalat leszel, amely a megrendelés véglegesítése után is törődik a felhasználókkal.

Hogyan reagáljunk a Google visszajelzéseire? Először is, sokféleképpen! Készíts magadnak néhány válaszsablont, amelyeket a megrendelt termékek, a nyújtott szolgáltatások stb. tekintetében variálhatsz. A legjobb, ha közvetlenül köszönetet mondasz az ügyfeleidnek az alábbi szavakkal:

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést (...)

Örülünk, hogy szolgáltatásunk ilyen meleg fogadtatásra talált (...)

Nagyon hálásak vagyunk az ilyen pozitív visszajelzésekért (...)

Nagyra értékeljük, hogy termékeink elnyerték az elismerésedet (...)

Azt is hozzáteheted, hogy reméled, hogy ismételten vásárol vagy igénybe veszi szolgáltatásaidat. Ügyelj azonban arra, hogy a válaszod őszinte legyen, és ne legyen túlzottan hízelgő. A kész pozitív visszajelzések példái tetszés szerint módosíthatók.

Profitálj a véleménykezelő vállalat tapasztalataiból

A pozitív véleményekről senki sem tud többet, mint a véleményeket kezelő cégek. A professzionális felülvizsgálat kezelése több okból is nagyon fontos. Először is, a folyamatos nyomon követés és a ténylegesen működő megoldások bevezetése sokkal több értékelést eredményeznek. Még ha végül negatív értékeléseket is találsz közöttük, akkor sincs miért aggódnod. Nincs olyan márka, amely ne találkozna ilyen véleményekkel. A tapasztalt véleménykezelő cégek azonban pontosan tudják, hogyan kezeljék ezeket, és hogyan tűnjenek ki a versenytársak közül. Emellett a véleménykezelő rendszer biztosítja az értékelések hitelességét – csak valódi ügyfelek oszthatják meg őket, itt nincs hely a tisztességtelen gyakorlatok számára. Ezáltal az ügyfeleid lesznek a legjobb reklámjaid. Spóroljon időt, és könnyítsd meg online vállalkozásod - lépj kapcsolatba velünk!

Minimalizáld a negatív véleményeket pozitív visszajelzésekkel!

A pozitív Google Térkép értékelések befolyásolják egy webhely láthatóságát a keresési eredmények között. Ez növeli a vállalat pozícióját és arculatát. Érdemes tehát a Google keresőben a pozitív értékelések minőségét biztosítani. Minél kedvesebben kéred vásárlóidat, annál nagyobb eséllyel hagynak az üzletedben vagy a Google Maps profilon kedvező értékelések. Mutasd meg, hogy vállalkozásod magasabb szintet képvisel, mint a versenytársaid. És ne aggódj a negatív vélemények miatt - a pozitív megjegyzések kétségtelenül minimalizálják azok megjelenését.

Pozitív visszajelzés - összefoglaló

Kétségtelen, hogy a pozitív vélemények hatalmas értéket jelentenek bármely márka számára. Ezért fontos, hogy ne csak kérvényezzük a kedvező értékeléseket, hanem megfelelően tudjunk is reagálni rájuk. Ez a cikk értékes útmutatásként szolgál a számodra – azaz egy online vállalkozó számára –, és megmutatja mit tehetsz annak érdekében, hogy több pozitív véleményt kapj. Olvasd el figyelmesen, elsősorban az ügyfelek elvárásait és követelményeit szem előtt tartva. Az igényeik alapos ismerete lehetővé teszi, hogy javítsd szolgáltatásod minőségét és még jobb termékeket kínálj.

Növeld a vállalkozásodba vetett bizalmat, és tűnj ki a versenytársaid közül.

Beszélgessünk, megmutatjuk, hogyan javíthatod a Hitelesvélemény.hu-val a marketing és értékesítési mérőszámokat.

Nagyszerű

82 vélemény alapján

Néhány vélemény itt olvasható

Viscola Fashion

Nagyon jó megoldás az üzletet és a terméket illető visszajelzések gyűjtésére. Ezzel a megoldással lehetőség nyílik az ügyfelek véleményének elemzésére és az ismeretek alapján a jövőbeli megoldások kialakítására.

Acus Med

Csak ajánlani tudom a Hitelesvélemény.hu-t. Rengeteg visszajelzést kaptunk a vásárlóktól az üzletről és a termékekkel kapcsolatban (a Google Cégem profilra is)....

TRENA Professional Cosmetics

Nagyon jó véleménygyűjtő szolgáltatás. A Hitelesvélemény.hu-nak köszönhetően a vélemények beszerzése, mind a cégről, mind a termékekről pont úgy zajlik, ahogy azt szeretnénk.....

Ministerstwo Gadżetów

Szívből ajánlom a Hitelesvélemény.hu céget. Az együttműködés a kezdetektől fogva példaértékű volt, és a teljes professzionalizmus és az ügyfélhez való egyéni hozzáállás jellemezte.....