A Gemius által az e-Commerce Poland számára készített E-commerce in Poland 2019. című jelentés szerint a legfiatalabb (15-24 éves) e-fogyasztók azt jelzik, hogy az újonnan meglátogatott webáruházak hitelességének fő forrása a róluk alkotott vélemények. Különösen fontosak számukra az ajánlások: barátoktól, ismerősöktől, családtagoktól (a sorrend itt nem véletlen).
A lengyel internetezők 47%-a figyelmet fordít az adott üzletről alkotott véleményekre. Mi több, úgy kezelik őket, mint az egyik legfontosabb tényezőt, amely befolyásolja egy üzlet hitelességét, és motiválja őket, hogy ott vásároljanak.
A Hitelesvélemény.hu valós és pozitív értékeléseket gyűjt össze, amelyek valódi vásárlóktól származnak - olyan felhasználóktól, akik már lebonyolítottak egy tranzakciót. Segítünk elnyerni a minősítő kitüntetést: a pozitív vásárlási élmény garanciáját (Happy Customer Experience). Emellett megmutatjuk, hogyan használhatod ki az ajánlásokban rejlő lehetőségeket vállalkozásod javára.
A weboldal integrációja a Hitelesvélemény.hu platformmal teljesen automatikus. Mindössze annyit kell tenned, hogy létrehozol egy új API felhasználói fiókot a boltod adminisztrációs felületén, majd aktiválod a szolgáltatást.
Több információ az integrációról
A Hitelesvélemény.hu segítségével naponta több tucat, vagy akár több száz hiteles és pozitív értékelést kaphatsz a lebonyolított tranzakciók alapján.
Hány ajánlást tudunk generálni egy nap alatt? Tegyük fel, hogy 10 000 ügyfél kap egy kérést, hogy töltsön ki egy vásárlási élményt ellenőrző felmérést e-mailben (a megrendelőlapon feltüntetve). Tapasztalatból tudjuk, hogy a megszerzett vélemények aránya körülbelül 40%. A gyakorlatban ez körülbelül 4 000 új független véleményt eredményez!
Itt egy összehasonlítás, amely ügyfeleinket és a konkurens visszajelzési megoldásokat kínáló szolgáltatókat foglalja magában. Érdemes megfigyelni, hogy a konkurencia milyen hosszú ideje dolgozik az egyes márkákkal, és hogy a Hitelesvelemeny.hu hatékonysága jóval rövidebb idő alatt valósult meg.
A csak e-mailben történő értékelés gyűjtés nem elegendő. A Hitelesvélemény.hu nem kevesebb, mint 4 különböző módot kínál a megbízható visszajelzések beszerzésére. Az igényeidtől és az üzleti modelledtől függően használhatod mindegyiket, vagy kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb opciót:
A válaszadási arányt akár 40%-kal növelheted, ha felugró űrlapot integrálsz a weboldaladba.
Tedd lehetővé ügyfeleid számára, hogy közvetlenül az okostelefonjukon keresztül hagyjanak visszajelzést, bárhol is legyenek.
Az e-mail egy bevált visszajelzési lehetőség, amely lehetővé teszi ügyfeleid számára, hogy értékeljék a szolgáltatásodat.
Gyűjts véleményeket helyszínen. Csak 30 másodpercre van szükséged, hogy ügyfeled érétékelje a szolgáltatásod.
A kérdőívek az összes visszajelzési módszer közös jellemzője. Ha egy felhasználó úgy döntött, hogy megosztja tapasztalatait, fontos, hogy ezt megkönnyítsük számára, közben pedig minden típusú visszajelzést és információt felhasználjunk a következtetések levonásához és vállalkozásunk fejlesztéséhez.
Szeretnéd látni a kérdőívünket a gyakorlatban? Nézd meg a videót:
Bizonyára észrevetted, hogy a Google egy ideje már lehetővé teszi a "rich sippets" csillagbővítmények megjelenítését , amelyek jól ismertek a SEO vagy a fizetett keresési eredményekben - mind a szöveges, mind a termék találatokban. Hazánkban ezt a technikát még viszonylag kevés webáruház használja, bár vannak olyan ágazatok, ahol szinte kötelezőnek számít!
Hogy működik?
A csillagok megjelenése a fizetett keresési eredmények között természetesen felhívja a vásárlók figyelmét, ezáltal pedig akár 30%-kal többen választhatják az üzletedet!
A csillagok és az ügyfelek által létrehozott valódi tartalmak jelentős hatást gyakorolnak a pozicionálásra. A Hitelesvélemény.hu egyik ügyfele által küldött képernyőképek, akik 2020 első negyedévében vezették be a megoldást, nyomatékosan illusztrálják ezt. Április közepén a Google botjai indexelték az értékeléseket. Emellett az oldalak többségénél csillagok jelentek meg az organikus találatokban.
Ha nincs saját levelezési projekted, használhatod a Hitelesvélemény.hu széleskörű sablon-adatbázisát. Mindegyikük igazodik a mobileszközökhöz, azaz reszponzívak - mind laptopon, mind táblagépen, mind okostelefonon megfelelően jelenik meg.
A GDPR teljesen megváltoztatta az e-kereskedelemben az adatvédelemhez való hozzáállást. A fogyasztók a legnagyobb nyertesek, mivel a legtöbb webáruház nagyon komolyan vette az új iránymutatásokat, a partnerek és eszközök kiválasztása tekintetében is, és garantálják a rájuk bízott személyes adatok teljes biztonságát, valamint a folyamatok és a jogszabályok betartását. A Hitelesvélemény.hu 100%-ban megfelel a jogszabályoknak.
Visszajelzések kezelése, "köszönöm" oldalak, 25 nyelvű támogatás, moderálási lehetőségek... A lista még hosszan folytatható! A Hitelesvélemény.hu a reális esély arra, hogy jobban szerepelj a Google találati listáján, és ezáltal több profitot termelj, csökkentve az ügyfélszerzési költségeket. Továbbá segíthet kiküszöbölni az esetlegesen elkövetett hibákat, amelyek negatívan befolyásolják a vásárlási élményt, ezzel pedig fejlesztheted üzletedet és az ügyfélkiszolgálásodat. Kihasználod ezt a lehetőséget?
82 vélemény alapján
Néhány vélemény itt olvasható
Viscola Fashion
Nagyon jó megoldás az üzletet és a terméket illető visszajelzések gyűjtésére. Ezzel a megoldással lehetőség nyílik az ügyfelek véleményének elemzésére és az ismeretek alapján a jövőbeli megoldások kialakítására.
Acus Med
Csak ajánlani tudom a Hitelesvélemény.hu-t. Rengeteg visszajelzést kaptunk a vásárlóktól az üzletről és a termékekkel kapcsolatban (a Google Cégem profilra is)....
TRENA Professional Cosmetics
Nagyon jó véleménygyűjtő szolgáltatás. A Hitelesvélemény.hu-nak köszönhetően a vélemények beszerzése, mind a cégről, mind a termékekről pont úgy zajlik, ahogy azt szeretnénk.....
Ministerstwo Gadżetów
Szívből ajánlom a Hitelesvélemény.hu céget. Az együttműködés a kezdetektől fogva példaértékű volt, és a teljes professzionalizmus és az ügyfélhez való egyéni hozzáállás jellemezte.....