26 nyelven gyűjtött vélemények - dinamikus fejlődési lehetőség

26 nyelven gyűjtött vélemények

Növeled a vállalkozásodat. Új piacokra lépsz be. Egyre több a külföldi vásárlód. Érdemes lenne tőlük is visszajelzéseket kapni. Egyénileg sok időbe telne a szervezés, jelenleg abszolút nincs is rá időd. Ne aggódj! Majd mi intézzük!

Mivel 26 nyelven tudunk véleményeket gyűjteni, velünk minden körülményre fel leszel készülve. A hirtelen beáramló külföldi vásárlóktól sem fogsz megijedni!

Angielski

Ukraiński

Niemiecki

Czeski

Hiszpański

Włoski

+26

Włoski

Az automatikus fordítás:

Mesterségesen és természetellenesen hangzik

Stilisztikai hibákat tartalmaz

Módosítja a szavak jelentését és értelmét

A lefordított kifejezések a helyi közönség számára érthetetlenül hangozhatnak

A helyi felhasználók visszajelzései

Ha úgy döntesz, hogy külföldi piacokra is belépsz, mi segítünk neked a helyi vélemények összegyűjtésében, így hatékonyabban és nem utolsósorban gyorsabban építheted fel a márkádat az új piacon.

A helyi értékelések beszerzésével többé nem lesz szükséged a más országokból származó vélemények automatikus fordítására. Ne feledd, hogy az automatikus fordításnak számos hátránya van. A fordítást végző eszközök, bár egyre hatékonyabbak, még messze nem tökéletesek.

Különböző országok, különböző ügyfelek, különböző igények

Az új piacok megnyitásakor helyi viszonylatban érdemes eljárni. Ez azt jelenti, hogy csak az adott országban begyűjtött értékelésekkel lehet az ottani vásárlókat elérni. Fontos, hogy a lehető leggyorsabban gyűjtsünk visszajelzéseket az adott országban. Mi majd gondoskodunk róla!

Kérjen időpontot egy tanácsadóhoz, és nézze meg, hogyan néz ki a véleménymarketing megvalósításának folyamata az Ön cégében.

Időpontot foglal

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+36 70 406 8015

info@hitelesvelemeny.hu

Go global, be local

A helyszínen, az adott nyelven megfogalmazott véleményekkel biztosan eléred a megfelelő célközönséget. Minden országnak megvannak a maga sajátosságai, az ügyfeleknek más-más igényeik vannak, és más-más módon lehet őket megszólítani. Ami tehát fontos: gyűjtsd össze a visszajelzéseiket, elemezd ki, és kínáld fel, amire szükségük van!

Moderálás

Rendelkezésedre bocsátjuk a moderációs részlegünket, amely 26 nyelvet kezelve képes biztosítani, hogy a beérkező vélemények hitelesek legyenek, és megfeleljenek a széles körben elfogadott normáknak is.

A moderációs csapat minden beérkezett visszajelzést ellenőrizni fog az irányelveinknek és a szabályzatoknak való megfelelés szempontjából. Többé nem kell attól tartanod, hogy hirtelen olyan üzenetek érkeznek, amelyeket sem te, sem az ügyfeleid nem értenek, és amelyek negatívan befolyásolhatják az imidzsedet.

Eltávolítást eredményező tényezők:

személyi adatok

trágárságok, sértő kifejezések

a konkurenciára hivatkozás

bizalmas vállalati adatok

A 26 nyelv mindegyikén gyűjtött vélemények:

  • valódiak
  • telítve vannak kulcsszavakkal
  • rendkívül hatékonyak
  • egyedi jellegűek

Gyűjts további információkat, és mutasd be azokat a weboldaladon, pl. a méretegyeztetéssel kapcsolatban.

Népszerűsítsd vállalkozásodat a visszajelzéseken keresztül! Kérj időpontot egy kötelezettségek nélküli beszélgetésre, mi majd elmondjuk, hogyan teheted meg.

Az általunk támogatott nyelvek a következők:

  • Német
  • Francia
  • Spanyol
  • Angol
  • Olasz
  • Portugál
  • Lengyel
  • Holland
  • Orosz
  • Svéd
  • Dán
  • Finn
  • Cseh
  • Magyar
  • Japán
  • Koreai
  • Török
  • Norvég
  • Szlovák
  • Héber
  • Arabic
  • Thai
  • Kínai
  • Görög
  • Ukrán
  • Azeri

Hogyan kapunk visszajelzéseket - lépésről lépésre

  • 1.A jelenlévő vélemények importálása + Retroaktív kampány
  • 2.Az eladóra vonatkozó visszajelzések megszerzése felugró ablakon keresztül ( a vásárlás után jelenik meg), válaszkészsége kb. 30% + átirányítás a Google Cégem/Facebook névjegykártyára.
  • 3.Kérj visszajelzést az eladóról és a termékről e-mailben/SMS-ben (a webshoppal való megfelelő integrációval biztos lehetsz benne, hogy a vásárló megkapja a felmérést, amint a terméket kiszállításra került).
  • 4.Vélemények moderálása
  • 5.Jelentések a Hitelesvélemény.hu csapatától
  • 6.Értékelések közzététele a legfontosabb, kiválasztott helyeken ( üzletértékelések az áruház honlapján, eKomi tanúsítvány, Google Cégem névjegykártya és Facebook), termékértékelések a terméklapon.
  • 7.Értékelések integrálása a Google rendszerből és a Seller&Product Ratings (arany csillagok) megjelenítése az üzleted és termékeid fizetett és organikus találataiban

Légy te az összes vélemény tulajdonosa és döntsd el, hol jelenjenek meg

Gyűjtsd be és kezeld az áruházra, a termékekre vonatkozó értékeléseket, majd jelenítsd meg őket ott, ahol az ügyfeleidnek a leginkább szüksége van rájuk, miközben jogilag az összes vélemény a te birtokodat képezi.

A weboldalad

Jelenítsd meg a véleményeket kész widgetek vagy API segítségével, az organikus megjelenéseket pedig csillagokkal egészítsd ki. A terméklapon és az üzleted honlapján megjelenített vélemények növelik a megbízhatóságodat, javítják a konverziós arányt és a pozícionálásra is jó hatással vannak.

Google hirdetések

Hangsúlyozd hirdetéseidet arany csillagokkal, ezáltal a CPC csökken, a hirdetések CTR-je pedig növekszik. Spórolj a fizetett hirdetéseken vagy szervezz nagyobb forgalmat a reklámforgalom növekedése nélkül.

Hitelesítés és Facebook alkalmazás

A begyűjtött vélemények függetlenségét a hitelesítésünk garantálja, mely a keresőben jelenik meg. A tanusítványt a Facebook felületén is kihasználhatod, ezzel pedig megakadályozod a konkurens kommentek megjelenését.

Te vagy a vélemények tulajdonosa

A legtöbb visszajelzési szolgáltatás nem ruházza át a jogokat - nálunk egyszerűen a tulajdonodba kerülnek, örökre. Úgy kezelheted őket, ahogyan csak akarod.

Szerezz véleményeket, és jelenítsd meg őket ott, ahol a legnagyobb esélyt látod arra, hogy eléred a közönségedet. Ne feledd, hogy a folyamat során te leszel a visszajelzés tulajdonosa.

Véleményed közzéteheted:

  • a weboldalon különböző widgetek segítségével, amelyeket kifejezetten neked készítünk el
  • a Google Ads szöveges hirdetésekben. Ne feledd, hogy a Google Ads szöveges és PLA hirdetésekben a csillagok többek között a ebben segítenek: körülbelül 20%-kal növelik a hirdetésed átkattintási arányát (CTR)
  • a Google vásárlásban (PLA), amely megkönnyíti a vásárlási döntéseket mások véleményén keresztül, és akár 190-380%-kal is javíthatja a konverziót
  • a Google Cégem profilon - egy megoldás, amely támogatja a helyi marketinget

Szeretnél többet tudni? Beszélj meg velünk egy találkozót még ma!

Időpontot foglal

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+36 70 406 8015

info@hitelesvelemeny.hu